Кол-центр - центр телефонного обслуговування споживачів
• 0 800 30 46 77
3 2020 року в ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" функціонує Кол-центр, який працює за розкладом:
Понеділок - четвер: з 09:00 год. до 18:00 год.
П'ятниця: з 09:00 год. до 17:00 год.
Вихідні дні: субота-неділя
До його фахівців можна звернутися за номерами телефонів:
0 800-30-46-77 – безкоштовно на території України;
(098) 225-46-77 - згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв'язку;
(099) 225-46-77 - згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв'язку;
(032) 227-46-95 - номер факсу;
statusenergo@ukr.net - електронна скринька для прийому повідомлень.
Фахівці Кол-центру надають інформаційно-консультаційні послуги щодо:
- укладення договору про надання послуг з постачання електричної енергії;
- порядку приєднання до електромереж (процедура підключення до мережі);
- діючих тарифів на послуги з постачання електричної енергії;
- надання контактних даних або маршрутизація звернення до відповідного ОСР оператором кол-центру електропостачальника у разі звернень з питань розподілу електричної енергії
- про стан особового рахунку.
Приймають інформацію щодо:
- показів засобів обліку;
- виникнення проблем з електропостачанням;
- крадіжок електроенергії та електрообладнання;
- неправомірних дій працівників компанії.