Інформаційно - консультаційний центр споживачів електричної енергії
Для формування між ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" та споживачами електричної енергії прозорого
інформаційного середовища з питань щодо постачання електричної енергії, поліпшення
якості обслуговування, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію
та сприяння ефективному використанню електричної енергії працює Інформаційно-
консультаційний центр споживачів електричної енергії.
Основні завдання центру:
- • Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
- • Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.
- • Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" та заявниками.
- • Листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, що належать до повноважень ІКЦ.
Інформаційно-консультаційний центр споживачів електричної енергії є загальнодоступним центром для юридичних та
фізичних осіб-підприємців, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати
споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання
суперечних питань, що виникли між ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" та заявниками.
Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.
У разі виникнення суперечностей та спірних ситуацій між ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" і
споживачами електричної енергії і для об'єктивного їх розв'язання, при інформаційно-
консультаційному центрі споживачів електричної енергії ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" діє колегіальний орган - Комісія
Інформаційно-консультаційного центру споживачів електричної енергії.
До складу Комісії входять представники територіального представництва Національної
комісії регулювання електроенергетики та Державної інспекції з енергетичного нагляду за
режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області.
Крім того, Комісією Інформаційно-консультаційного центру споживачів електричної енергії проводиться прийом заявників,
яких не задовольнили роз'яснення товариства.
ЦЕНТР РОЗТАШОВАНИЙ ЗА АДРЕСОЮ:
79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 86в, офіс 6
ТЕЛЕФОН: 0 800-30-46-77, (098) 225-46-77.
Адреса електронної пошти: statusenergo@ukr.net
Відповідальний за вирішення спорів -
керівник Харов Ігор Олегович
РЕЖИМ РОБОТИ ЦЕНТРУ:
понеділок – п'ятниця: з 9.00 до 18.00
субота, неділя: вихідний
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН КОМІСІЄЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ:
другий вівторок місяця з 15.00 до 16.00
Інформаційно-консультаційні послуги надаються ІКЦ на безоплатній основі.